Indkaldelse til Autismeforeningens ordinære repræsentantskabsmøde 2024

30. aug. 2024

Autismeforeningens ordinære repræsentantskabsmøde 2024 afholdes den 26. oktober på Dalum Landbrugsskole i Odense.

Kære medlem af Autismeforeningen,

Hermed indkaldes – jf. Autismeforeningens vedtægter – til ordinært Repræsentantskabsmøde.

Lørdag den 26. oktober 2024 på Dalum Landbrugsskole, Landbrugsvej 65, 5260 Odense.

Repræsentantskabsmødet starter lørdag kl. 10.00 og forventes afsluttet kl. 18:00, med efterfølgende middag

Repræsentantskabsmødet afholdes i henhold til vedtægterne med denne dagsorden:

Valg af dirigent, referent og to stemmetællere. Godkendelse af forretningsorden.

1. Formandens beretning til godkendelse.
  2. Fremlæggelse af revideret årsregnskab til godkendelse, herunder oversigt over fonde.
  3. Formanden fremlægger Hovedbestyrelsens forslag til det kommende års aktiviteter.
  4. Behandling af eventuelle indkomne forslag.
  5. Budget for det kommende år og fastsættelse af kontingenter.
  6. Valg af formand og 1 næstformand
  7. Valg af hovedbestyrelse: Der vælges hvert år 4 medlemmer og 1 suppleant. Sammensætningen af hovedbestyrelsen skal være således, at der som minimum i bestyrelsen er 3 repræsentanter, der har bopæl øst for Storebælt og 3 repræsentanter, der har bopæl vest for Storebælt.
  8. Valg af 2 interne revisorer.
  9. Valg af ekstern statsautoriset revisor.
  10. Eventuelt.

Deltagelse

Repræsentantskabsmødet er åbent for alle. Alle medlemmer af foreningen har taleret på repræsentantskabsmødet.

Forslag

Forslag fra medlemmer der ønskes behandlet på Repræsentantskabsmødet, skal indsendes til sekretariatet på rep-moede@autismeforening.dk senest den 13. september.

Indstilling af kandidater skal ske ved at udfylde den skabelon, der findes som bilag længere nede i denne skrivelse.

Det er muligt at indsende forslag på forhånd til sekretariatet og/eller formand Karina Bundgaard, hvis man ønsker sparring på de forslag man ønsker at stille, dette skal gøres senest d. 8. september til mailen rep-moede@autismeforening.dk.

Praktiske oplysninger

Herunder finder du praktiske oplysninger om mødet, hvordan du stiller op til hovedbestyrelsen samt hvordan, du tilmelder dig.