Protektor H.K.H. Prinsesse Marie

H.K.H. Prinsesse Marie har været protektor for Landsforeningen Autisme siden år 2011.

Siden da har Prinsesse Marie deltaget i flere af Landsforeningen Autismes arrangementer og konferencer med børn, unge og voksne med autisme. Blandt andet åbnede hun i 2018 vores store SIKON konference i Odense - se billeder og artikel fra åbningen her. Og deltog samme år i dimissionen for unge med autisme på Unges Uddannelsescenter sammen med landsformand Heidi Thamestrup.

Se artikel om dimissionen her.

Den 2. april 2019 var H.K.H. Prinsesse Marie med i Landsforeningen Autismes markering af World Autism Acceptence Day'. Og sendte i den forbindelse denne videohilsen til vores konference på dagen, for mennesker med autisme.

I 2017 besøgte hun familierne i Helsingør Ferieby, som var på sommerferie med Landsforeningen. Og var her med børnene på skattejagt.

Se billeder og læs mere i artiklen her.

Disclaimer: I testen her er omtalt en ikke-kommerciel organisation/partner, som Landsforeningen Autisme samarbejder med. Landsforeningen Autisme anbefaler ikke nødvendigvis samarbejdspartneres produkter, metoder, behandlingsformer eller andre ydelser, blot fordi vi samarbejder.
Landsforeningen Autismes hovedbestyrelse vedtog d. 6. marts 2022, at dette skal klargøres, når samarbejdspartnere nævnes, således at der ikke opstår tvivl om foreningens samarbejder.