Spring navigationen over og gå direkte til indhold
Unikt håndtegnet værk af Carsten Dahl. Dette værk forestiller en på-numsen-siddende fugl med et lidt akavet eller nervøst blik bagud.

Støt via kunsten

I et unikt samarbejde med Autismeforeningen har kunstmaler og pianist Carsten Dahl, der selv er savant autist, valgt at dele sin kunst for at støtte autismesagen og det vigtige politiske arbejde, foreningen udfører.

Carsten Dahl har skabt en eksklusiv samling af unikke håndlavede kunstværker til Autismeforeningen med navnet ’De Små Autismer’.

Carsten beskriver De Små Autismer som fabeldyr iblandet menneskeligt indhold. Personlige, finurlige, unikke og alle med et udtryk, der er inspireret af Carstens eget liv og oplevelser som autist.

Alle værkerne er indrammet med hvid passepartout i hvidmalede trærammer i formatet 20 x 25 cm og med lav-refleks glas. Alt er produceret i Danmark.

Hvert kunstværk i denne samling er ikke blot et udtryk for Carstens talent, men også et bidrag til en større forståelse og anerkendelse af autisme.

Gør din/jeres kunstsamling personlig og meningsfuld med et af Carstens håndlavede værker og støt samtidig en god sag.

Værkerne sælges via Spektrumshop.dk og det fulde beløb går ubeskåret til Autismeforeningen.

Læs mere om Carsten Dahl i portrættet her

hænder der holder en gave op

Støt os

Her finder du information om, hvordan du kan støtte Autismeforeningen på forskellige måder.