Spring navigationen over og gå direkte til indhold

For frivillige i Autismeforeningen

Er du frivillig i Autismeforeningen, så bør du læse med her:

Kredsseminar

Kredsseminar er et årligt seminar for alle kredsbestyrelsesmedlemmer i foreningen. På seminaret, som altid finder sted i foråret, afholdes oplæg og workshops, som alle er relevante i forhold til det lokale arbejde, kredsbestyrelsesmedlemmer udfører - samt giver god mulighed for at møde kredsbestyrelsesmedlemmer fra hele landet.

Vil du vide mere om kredsseminaret og hvornår det afholdes næste gang, så kontakt Kirstine Pedersen fra sekretariatet på kirpe@autismeforening.dk.

Kredsforum

Kredsforum er et Team på Microsoft Teams (digital platform) for kredsbestyrelsesmedlemmer i foreningen.

Teamet er skabt for at kredsbestyrelsesmedlemmer nemt kan kommunikere med hinanden, dele erfaringer og sparre med hinanden løbende om deres arbejde.

Ønsker du at blive tilføjet til Kredsforum, så kontakt Jannie Kummerfeldt på kontor@autismeforening.dk.

Bisidderforum

Bisidderforum er et Team på Microsoft Teams (digital platform) for alle bisiddere i foreningen.

Teamet er skabt til at bisiddere på tværs nemt kan kommunikere med hinanden, dele erfaringer og sparre med hinanden løbende om deres arbejde.

Ønsker du at blive tilføjet til Bisidderforum, så kontakt Jannie Kummerfeldt fra sekretariatet på kontor@autismeforening.dk

Danmarkskort med netværk ikon og lokations ikon

Find din kreds

Autismeforeningen har 16 kredse rundt om i Danmark og 1 på Grønland.