Spring navigationen over og gå direkte til indhold

Kreds Trekanten

Vi er en lokalafdeling af Autismeforeningen og varetager medlemmernes interesser i kommunerne Kolding, Vejle og Fredericia. På denne hjemmeside finder du information om os, om vores arrangementer og andre aktiviteter, som vi tilbyder vores medlemmer.

Bit alis viditis quodit explatium dolo es accae essi doloriorerum que et in por rehenim et ilit, quamet verum harum eatus, coritatat officia plab is dendae simpe endam sit quibust rundaecum faces aut eos magnisimus sequiduntium.

Temque duci in corum et eum quas acia id magniet expedi rae. Mi, expliat uribus es et elendus molore non nes eturit, que et, conserum fugiand itatia arum anditibus. Sam aditio voluptusciis sundae estiis net ommoles eruptaquate endam sit quibust rundaecum faces aut eos magnisimus sequiduntium.

Kreds Trekanten søger frivillige

Kreds Trekanten søger ekstra hænder til:

• Praktisk hjælp i forbindelse med arrangementer og kurser
  • Kagebagning
  • Fotografering til hjemmesiden
  • Suppleanter til Kredsbestyrelsen, samt repræsentanter for foreningen i det lokale DH (Danske Handicaporganisationer) i din kommune

Ret henvendelse til Lotte Bjerreskov Nielsen, såfremt du vil på “frivilliglisten”
– send en mail til trekanten@autismeforening.dk

Kreds Trekanten

kontakt os via.

Email: trekanten@autismeforening.dk

Aktuelt i Kreds Trekanten

Autisme i form af en hjerne og de fem sanser

Autisme

Hovedmenu for autisme - et godt sted at starte

Råd og hjælp

Her finder du bl.a. info om vores socialrådgiver og anden rådgivning

hænder der holder en gave op

Støt os

Her finder du information om, hvordan du kan støtte Autismeforeningen på forskellige måder.