Familiedag 2023 i Guldborgsund Zoo

Event dato:
26. aug. 2023 - 26. aug. 2023

Kære medlem af Autismeforeningen Kreds Storstrøm

Du og din familie inviteres hermed til familiedag, der i år går til Guldborgsund ZOO i Nykøbing Falster.

Invitationen omfatter følgende

Dato: Lørdag d. 26. august 2022 kl. 10 – 14 (man er velkommen til at blive længere).
Hvem: Kredsens medlemmer med nærmeste familie (husstanden + evt. bedsteforældre).
Hvor: Guldborgsund ZOO, Østre Alle 97, 4800 Nyk. F. Se mere på www.guldborgsundzoo.dk
Hvad skal der ske? Vi mødes kl. 10.00 ved hovedindgangen.
Efter en kort velkomst er der fri adgang til ZOO, hvor I kan opleve en masse dyr, bl.a. dødningehovedabe, pingviner, kattalemur og latterfuglen. I kan komme en tur på pampassen, den australske slette og i Orangeriet. Endvidere har haven flere områder til leg og spil. Se mere på hjemmesiden
Ca. kl. 12.00-12.30 samles vi og spiser frokost. Der er flere pladser i haven, hvor vi kan spise frokost. Det oplyses ved velkomsten, hvor vi holder frokostpause (afhænger også lidt af vejret).
 Hvad koster det: 50 kr. pr. medlem inklusive nærmeste familie. Resten af entréen betaler kredsen.
 Mad og drikke:  Du og din familie ta’r egen mad og drikke med. Der findes godt nok en café i ZOO, men det er oplyst, at bemandingen og dermed åbning af caféen er usikker. I Lamakiosken kan der købes kaffe/the.

Hvordan tilmelder jeg?  Klik på dette link

hvor du både tilmelder og betaler de 50 kr. Husk: de 50 kr. dækker hele din husstand, dvs du køber kun 1 billet.
NB! Tilmelding er bindende.
Tilmeldingsfrist: Søndag d. 20. august via tilmeldingslinket.

Spørgsmål? Du er velkommen til at kontakte Jette Simonsen, tlf. 20 65 20 22, hvis du har spørgsmål til familiedagens indhold. Har du spørgsmål vedrørende de fysiske forhold i Guldborgsund ZOO, kontakter du Guldborgsund ZOO, tlf. 54 73 27 00 eller mail info@guldborgsundzoo.dk

God sommer og på gensyn d. 26. august. 😊

Varme hilsner fra