Støt Landsforeningen Autisme hver gang du tanker

Vi har en sponsoraftale med OK, så du kan støtte Landsforeningen Autisme hver gang du tanker.

Du støtter vores forening og arbejdet for mennesker med autisme og deres pårørende med 6 øre for hver liter, du tanker med OK Benzinkortet – uanset hvor du tanker i Danmark. Første gang du har tanket 500 liter, får Landsforeningen desuden en ekstra bonus på 250 kr. Det koster dig ikke ekstra at støtte – OK betaler hele beløbet.

Få et OK Benzinkort på www.ok.dk/lokalsporten.

Har du allerede et OK Benzinkort?

Har du et OK Benzinkort i forvejen, kan du nemt få det tilknyttet vores forening. Du skal bare ringe til OK på 70 10 20 33 og oplyse vores navn og dit kortnummer, så støtter du Landsforeningen Autisme.

Støt ekstra med el fra OK

Med el fra OK kan du støtte med ekstra 6 øre pr. liter. Og det er nemmere, end du tror. Du skal bare vælge imellem el til fastpris eller variabelpris på www.ok.dk/lokalsporten/el, så klarer OK hele skiftet fra det gamle elselskab til OK.

Støt ekstra med OK Mobil

Du kan støtte med ekstra 6 øre pr. abonnement, hver gang du tanker en liter. Du kan frit vælge den OK Mobilpakke, der passer dig og din familie bedst (dog ikke OK Mobil Basis). Du forhøjer din støtte til vores klub på www.ok.dk/lokalsporten/mobil.

Vil du vide mere?

Har du spørgsmål, er du velkommen til at kontakte Nadja Laurents Pedersen på 70 25 30 65 eller nadja@autismeforening.dk