Starter:
kr. 7000,00
Pladser tilbage:

Spændende ungdomsferie på atlanterhavsøen Porto Santo

Vores 3 ungdomspædagoger Jeppe, Julie og Mads vil sørge for, at alting fungerer, og at I får en fantastisk uge med en masse aktiviteter i løbet dagen. Det kan f.eks. være beach volley, diskotek, tur til Baleira by eller fælles aftensmad i restauranten.

Vi indlogeres på Hotel Vila Baleira, som er direkte ved badestranden. På hotellet er der flere pools, fri internet og Beach Club. Har du lyst til en udflugt, er der fx et besøg i Christoffer Colombus hus, en bådtur med mulighed for at se hvaler, et besøg i en lille ørken med sjældne sandfossiler eller et besøg på et vindmølle museum – mod betaling.

kr. 7000,-
for 1 uge med fly, hotel og All Inclusive, hvis I bestiller inden 15. januar 2020. Herefter stiger prisen med kr. 900,- pr. person.

Datoer

Afrejse fra Kastrup Lufthavn fredag d. 29. maj 2020. Hjemrejse til Kastrup Lufthavn 5. juni 2020.

Hotel

Hotel Vila Baleira

Læs mere om Hotel Vila Baleira he

Yderligere info