Over 40.000 kroner i støtte til mennesker med autisme fra OK Benzinkort

5. mar. 2020

Vi har en sponsoraftale med OK, så du kan støtte Landsforeningen Autisme hver gang du tanker. I 2019 gav det os 40.864 kroner til arbejdet for bedre vilkår for mennesker med autisme og deres pårørende.

Du kan støtte Landsforeningen Autisme og arbejdet for mennesker med autisme og deres pårørende med 6 øre for hver liter, du tanker med OK Benzinkortet – uanset hvor du tanker i Danmark. Første gang du har tanket 500 liter, får Landsforeningen desuden en ekstra bonus på 250 kr. Det koster ikke dig ekstra at støtte – OK betaler hele beløbet.

I 2019 fik vi derigennem hele 40.864 kroner til at sikre mere hjælp og støtte til mennesker med autisme og pårørende – takket være de over 600 mennesker, der er tilknyttet ordningen.

Få et OK Benzinkort på www.ok.dk/lokalsporten.

Har du allerede et OK Benzinkort?

Har du et OK Benzinkort i forvejen, men støtter ikke Landsforeningen Autisme? Så kan du nemt tilknytte vores forening.

Det gør du ved at logge ind på Min OK. Når du er logget ind, så vælger du øverst til højre under Profil > Min sponsoraftale. Her kan du skifte sponsoraftale og vælge at støtte Landsforeningen Autisme.

Eller du kan ringe til OK på 70 10 20 33 og oplyse vores navn og dit benzinkortnummer, så støtter du Landsforeningen Autisme.